W kategorii: spotkanie

SŚB

Szczerze mówiąc nie wiem od czego zacząć.. Do dzisiaj powinna pojawić się relacja odnośnie Spotkania Świadomych Blogerek, które miało miejsce w listopadzie w Villi Secesja w Bydgoszczy. Do tej pory nie jestem przekonana, co powinnam napisać. 


Zacznę więc od pozytywów.
• Całe spotkanie skupione było na pomocy Fundacji "Mali Wojownicy". Poprzez licytację zbierałyśmy pieniądze, aby maluchy miały choć trochę większe szanse. Sama przekazałam na ten cel kilka plakatów.
• Atmosfera była dość przyjazna, na początku bardzo sztywna i nieco zbyt podniosła, jak na charakter spotkania, jednak z czasem rozmowa w towarzystwie zaczęła się "kleić" i stało się bardzo sympatycznie.
• Prelekcje były ciekawe. Jedne bardziej, inne niestety mniej. Mam wrażenie, że momentami byłam świadkiem tańca skrajności, gdzie tancerki niebezpiecznie często zbliżały się do krawędzi przepaści.
• Na zdjęciach nie wyglądam, jak ziemniak (a tak zwykle bywa) - brawo Marta.

Miałam ogromną nadzieję, że (tak jak po I i II edycji) wyjdę ze spotkania napełniona motywacją, pozytywną energią i perspektywą pięknej blogerskiej przyszłości. Po spotkaniu byłam zmęczona, nieco głodna i czułam niedosyt. Organizatorka spotkań - Iza podczas poprzednich spotkań postawiła poprzeczkę bardzo wysoko, co pozwoliło mi mieć nadzieję, na kolejny udany dzień w gronie kobiet, które inspirują i motywują samą swoją obecnością. Mimo wszystko - cieszę się, że mogłam uczestniczyć w spotkaniu. Zawsze to nowe doświadczenie. Dziękuję
Poniżej zamieszczam spis prelegentów i partnerów spotkania.

Prelegentki:

Partnerzy:
• Mamaju


W niedługim czasie startuje moja własna strona internetowa. Żaden Blogger, tylko Wordpress. (To całkiem duże osiągnięcie, o ile w ogóle wyjdzie). W styczniu powinna pojawić się adnotacja, nowy post, albo coś w tym stylu. Wesołych świąt i.. Trzymajcie się ciepło ♥

Zajrzyj też tutaj

2 komentarze: