W kategorii:

Witam

Jest to mój pierwszy post na tym blogu więc proszę o wyrozumiałość. Mam nadzieję, że z biegiem czasu nabiorę wprawy w pisaniu i uda mi się "zarazić" kogoś pozytywną energią, jaką chcę przekazać innym. 

Może na początek trochę o mnie. Mam na imię Adrianna i mam 18 lat. 
Jestem raczej nieśmiałą osobą. Chcąc to przełamać postanowiłam założyć bloga. Poruszane tutaj będą różne tematy. Posty dotyczyły będą różnych zjawisk, jakie możemy codziennie dostrzec we własnym środowisku i nie tylko. Czasem pojawi się może coś w rodzaju DIY, czy różnego rodzaju innych tutoriali. 

Interesuję się wieloma rzeczami. Kocham muzykę, czytam różne książki, czasem gram na gitarze. Jedną z moich miłości jest również Disney ♥. 
Uważam, iż większość filmów, czy bajek zawiera treści, które mogą natchnąć nas pozytywnym myśleniem. Zapewne często użyję cytatów zapamiętanych podczas oglądania.

Bardzo ważną dla mnie rzeczą jest wyobraźnia. Marząc i wyobrażając sobie cokolwiek, możemy osiągnąć to, czego pragniemy. Nigdy nie należy się poddawać. I niech to będzie taką myślą na dziś. :)

Zajrzyj też tutaj

0 komentarze:

Prześlij komentarz