W kategorii: Fotografia Jesień Soufeel Ulubieńcy

Ulubieńcy września + more


Witam. Zbliża się październik, a co za tym idzie trzeba dodać ulubieńców! Jak myślicie, co skradło me serce w tym miesiącu?
Ogólnym ulubieńcem września zostaje jesień. Mimo, że jeszcze jej nie widać, to na pewno czuć. Jest coraz zimniej i ciemniej, ale mimo to cieszę się, że nadeszła. Zbyt dużo gorąca szkodzi. Jak tylko pomyślę o kolorowych liściach, kasztanach i innych cudach, które za niedługo zobaczymy wokół siebie, uśmiech pojawia się na mojej twarzy.


I z tym zawsze mam problem. Kto mnie dobrze zna, ten wie, że bardzo lubię jeść. W pamięci jednak najbardziej zapadł mi odpustowy piernik, który przywiozła mi babcia. Uwielbiam je! Być może dlatego, że mam szansę na zjedzenie tej słodkości tylko raz w roku.. A być może dlatego, że jest to przepyszne. 


Po wielu pozytywnych recenzjach książki pt. "Girl Online", postanowiłam ją przeczytać. Początkowo moje nastawienie było dość sceptyczne, lecz później chłonęłam teść w niej zawartą w ekspresowym wręcz tempie. Jest to ciekawa, lekka książka przeznaczona raczej dla nastolatek. Mimo, że nie jest to poradnik dla bloggerów, to dzięki tej książce można zaczerpnąć wiele inspiracji do nowych postów, a nawet poprawić błędy, które pojawiają się na naszych blogach. Gorąco polecam.


Film miesiąca to "Rybki z ferajny". Niby nic takiego, ale dla mnie ta bajka to powrót do dzieciństwa. Pamiętam mój pierwszy wyjazd do kina. Pełna ekscytacja i niecierpliwość. Tak, ten film animowany był pierwszą projekcją obejrzaną przeze mnie w kinie. 


Nie ma konkretnej piosenki, której słuchałam na okrągło przez ostatnie 30 dni. Jest za to nowo odkryta przeze mnie piosenkarka, która swoim głosem sprawia, że jest mi lepiej.

Aplikacją miesiąca zostaje Instagram. We wrześniu stałam się bardziej aktywna na swoim profilu. Do wstawiania zdjęć częściej po prostu brakowało czasu, ale postaram się to zmienić! 


Przedmiot miesiąca to moja bransoletka z Soufeel. Jest przepiękna i noszę ją codziennie! Więcej na jej temat w poprzednim poście. Uwaga. Mam dla was kod zniżkowy! BLOG5









W tej kategorii zwycięża tym razem kosmetyk do pielęgnacji. Wszystkie osoby, które mają problemy ze zmianami na skórze, wypryskami, czy nawet zaczerwienieniem powinny przetestować ten żel. Polecił mi go Darek i jestem bardzo zadowolona. Produkt spisuje się genialnie. Można go kupić w aptece, a jego cena to średnio 45 zł za 500 ml.


I na koniec nowa kategoria. We wrześniu przejrzałam wiele nowych blogów. Postanowiłam, że stworzę w ulubieńcach miejsce, gdzie będę mogła wam polecić kilka z nich. Dziś pora na ten pierwszy raz. Ulubieńcem września zostaje blog Darii, która umieszcza na nim zdjęcia własnego autorstwa. Możecie uwierzyć mi na słowo, ale lepiej zajrzeć i sprawdzić, prawda? Zapraszam 





I to już wszystko na dzisiaj. Trochę trwało zrobienie ikonek i zastanawianie się nad tym, co zasłużyło na miano ulubieńca. Co skradło wasze serca w ubiegłym miesiącu? 

Have a nice day! 

Zajrzyj też tutaj

18 komentarze:

  1. Super post! Też kocham wracać do dzieciństwa, tego genialnego czasu! :)
    Słucham wtedy piosenek, oglądam filmy, a to wszystko nawiązuje do mojego dzieciństwa! :)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Szkoda, że dzieciństwo to tak krótki stosunkowo okres czasu..

      Usuń
  2. Fajny post i śliczna bransoletka :)
    http://big-dreams0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna notka

    zapraszam do mnie : KLIK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post... lekko sie go czyta ... a co do ksiazki to chyba ja zakupie :) http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a książka jak najbardziej warta zakupu :D

      Usuń
  6. Chyba w końcu przeczytam tą książkę :) Rybki z ferajny, też lubię ten film. :D Te ikonki są prześliczne. *-* Daria robi super zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Myślę, że Daria też się ucieszy z tak miłego komentarza! :D

      Usuń
  7. Swietne zdjecia!
    Zapaszam do mnie...
    http://beautyculturelifestyle.blogspot.ca/2015/10/new-in.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyna rzeczywiście ma przepiękny głos, plus też uwielbiam bajki, we wrześniu obejrzałam ich chyba z 5 , tak mi się jakoś zatęskniło- szczególnie za tymi starymi bajkami Disneya !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają w sobie coś, co przyciąga. Z bajek Disney'a nie da się wyrosnąć :D

      Usuń