W kategorii: TAG

Future Tag


Postanowiłam dziś zrobić coś innego. Gdzieś w odmętach internetu znalazłam angielski Future TAG. Pytania są tłumaczone przeze mnie. Zapraszam do czytania.

Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

Za 10 lat chciałabym mieć własny kąt, oraz stałą pracę, która sprawiałaby mi przyjemność. Mam nadzieję, że na moim palcu będzie można zobaczyć obrączkę. Myślę, że wchodząc do mojego domu za 10 lat będzie słychać śmiech moich pociech.

Czy chcesz wyjść za mąż?

Oczywiście, że tak! Chyba każda kobieta marzy o obrączce na swoim palcu. To wstęp na nową drogę ku szczęściu. Oczywiście, jeśli uda nam się właściwie wybrać swojego partnera na całe życie.

Czy chcesz mieć dzieci?

Z pewnością. Jednak przed tą jakże ważną decyzją muszę być pewna, że jestem w stanie wychować i zagwarantować godne życie moim dzieciom. Skrycie myślę o przynajmniej dwójce ♥ 

Myślisz o przeprowadzce? Jeśli tak, gdzie?

Przeprowadzka czeka mnie już za kilka miesięcy. Niestety.. Z racji tego, że studia rozpoczynam w mieście znajdującym się kawałek drogi od mojego domu, przeprowadzka jest najlepszym wyjściem. Wierzę jednak, że po studiach wrócę na wieś, w miejsce, w którym się wychowałam.

Jak wygląda Twój wymarzony dom?

Mój wymarzony dom... Na pewno pełen miłości. Jeśli chodzi o wygląd.. Chciałabym, aby nie był zbyt duży. Pokoje chciałabym urządzić według własnego pomysłu. Na pewno w większości wnętrz królowałaby szarość. W całym domu unosiłaby się woń różnego rodzaju świec, a w salonie, bądź sypialni zawsze można byłoby znaleźć świeże kwiaty.  

Jaka jest Twoja wymarzona praca?

Wizja mojej wymarzonej pracy cały czas się zmienia. W podstawówce marzyłam o tym, żeby zostać dentystą, a teraz chcę dostać się na Architekturę Wnętrz na pobliskim Uniwersytecie. Chciałabym robić coś kreatywnego. Na razie najlepszą wizją wydaje się grafik bądź architekt wnętrz. Na starość na pewno otworzę własną kwiaciarnię.

Wymień 5 marzeń, które chcesz spełnić.

1. Zdanie matury i dostanie się na wybrane studia.
2. Praca, która będzie sprawiała mi przyjemność.
3. Budowa własnego, przytulnego domu, do którego zawsze będę chciała wracać.
4. Szczęśliwa rodzina.
5. Rozwój.

Czy boisz się przyszłości?

Śmiało mogę powiedzieć, że tak.. Przyszłość mnie przeraża. Niedawno skończyłam 18 lat, a za niedługo będę musiała szukać mieszkania. Wkraczanie w dorosłe życie nie jest takie fajne, jak się wydaje. Jednak mając tak cudowną rodzinę i Darka, w którym zawsze znajdę oparcie myślę, że nie mam się czego bać. 
Chyba powoli uczę się cieszyć każdą chwilą mojego życia. I wiecie co? To wcale nie jest takie straszne.


Trzymajcie się ciepło

Zajrzyj też tutaj

6 komentarze:

  1. Świetny wpis, który pozytywnie nastraja ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby się spełniło. Piękne plany i marzenia :) Ja sobie powtarzam, że najważniejsze to nie zapomnieć o tym, że właśnie spełnianie marzeń jest najprzyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. TO właśnie marzenia sprawiają, że życie staje się ciekawsze.
      Pozdrawiam :)

      Usuń