W kategorii: Wiosna

10 rzeczy, które musisz zrobić wiosną

Witam. Niektórzy z was może pamiętają, że podobny post pojawił się wraz ze zbliżającą się zeszłoroczną jesienią. Postanowiłam zrobić coś podobnego. Wiosna jest moją ulubioną porą roku i chcę ją wykorzystać w pełni!

1. Wyhoduj swoją własną roślinkę.
To chyba moje największe wiosenne wyzwanie. Wyhodowanie własnego kwiatka nigdy mi nie wychodziło. Chyba nie było to spowodowane brakiem opieki z mojej strony.. Według mojej mamy rośliny w moim pokoju po prostu nie mają warunków do "odpowiedniego rozwoju".  Jeśli i tym razem moja roślinka skończy jak jej poprzedniczki, więcej prób nie będzie.
2. Znajdź sport dla siebie.
Ruch to zdrowie! Korzystając z faktu, że dni są coraz dłuższe, a słońce coraz częściej oświetla nasze twarze, zacznijmy się ruszać. Nie ważne, czy zdecydujesz się na rolki, rower, czy jogging. Ważne jest to, żeby się w jakikolwiek sposób ruszać. W końcu.. Za kilka dni święta.
3. Udaj się na długi spacer.
Czy jest coś przyjemniejszego, niż spacer wśród pojawiającej się zieleni? Śpiew ptaków, zapach kwiatów, które budzą się do życia, promienie słońca wyglądające zza drzew..
Każdy powinien choć raz tej wiosny wybrać się na spacer. Kto wie? Może będzie to okazja do chwili relaksu, czy zrobienia ciekawych zdjęć.
4. Wiosenna sesja!
Kwiaty we włosach, pastelowe ubrania, mnóstwo pomysłów! Może wiosenne natchnienie dosięgnie i was? Wybierz się wspólnie z koleżanką, bratem, chłopakiem, czy mamą na spacer, a przy okazji zróbcie kilka pięknych zdjęć, miło spędzając przy tym czas.
5. Zmień wystrój swojego pokoju.
Może warto postawić na biurku świece w pastelowych kolorach? Wybierzcie ulubione wiosenne dodatki i ustrójcie nimi pokój tak, jak wam się podoba! Im ciekawiej - tym lepiej. Pamiętajcie. Dekoracji nie trzeba kupować. Te robione ręcznie często dają lepszy efekt.
Jeśli nie macie pomysłu, w internecie jest wiele inspiracji.
(za kilka dni na blogu pojawi się też post DIY)
6. Znajdź ulubioną świeczkę.
Kto powiedział, że świece, czy woski palimy tylko podczas tych zimniejszych miesięcy? Co złego jest w odpaleniu kominka wiosną? Nic. Dzięki temu pomieszczenie, w którym przebywamy może pachnieć jak łąka pełna kwiatów, czy ulubione ciasto.
7. Świeże kwiaty.
Coś naturalniejszego niż świece. Kwiaty zawsze dodają uroku. Zapach róż roznoszący się po pokoju, kolorowe płatki, które przykuwają wzrok i piękny wazon, w którym zostały umieszczone. Te trzy rzeczy wystarczą, by poczuć niepowtarzalny nastrój, którego nic nie zastąpi.
8. Rozwijaj swoje pasje.
Wiosna przepełniona jest różnego rodzaju inspiracjami. To dobry czas, by odkryć swój talent! Usiądź przy biurku i rysuj, śpiewaj, wyklejaj, koloruj, baw się grafiką. Być może dowiesz się o sobie czegoś nowego.
Jeśli jednak wiesz, w czym jesteś dobry - udoskonalaj to.
9. Przeczytaj książkę.
Na pewno każdy z was widział gdzieś książkę, która przyciągnęła go okładką. Wybierzcie się do księgarni i poszukajcie czegoś dla siebie. Z tego, co wiem, w marcu pojawiło się mnóstwo nowych tytułów. Jestem pewna, ze każdy znajdzie coś dla siebie!
10. Zrób sobie niespodziankę!
To już zostawiam wam. Każdy z was wie, co go najbardziej uszczęśliwia. Nie czekaj, zrób to, o czym zawsze marzyłeś!
Trzymajcie się ciepło

Zajrzyj też tutaj

16 komentarze:

  1. Postaram się wykonać przez wiosnę wszystkie te rzeczy! Mam nadzieje, że mi się uda. Tobie również życzę powodzenia!
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wiosnę! Jak tylko pogoda zaczyna dopisywać, od razu wyciągam rolki z szafy i wyruszam w drogę! A jak nie rolki to rower. Niesamowicie za tym tęsknię... Oby jak najszybciej przyszła ta wiosna, doczekać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :) już kilka z wymienionych rzeczy mam zaplanowane, ale zainspirowało mnie aby znaleźć ulubioną świeczkę, czy przeczytać książkę :)
    dzieki i pozdrawiam
    www.modowy-zawrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o super post! powodzenia w spełnianiu tych rzeczy ;) może i ja się dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) Sama korzystam jak tylko się da z chwili słońca. Wiosna to najlepsza pora, żeby się zmotywować i zrobić coś wyłącznie dla siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. Już niebawem sporo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zrobię te rzeczy o których piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się wykonać rzeczy które wymieniłaś, choć kilka z nich i tak miałam zrobić. Pomysłowy post, obserwuję i będę czytać :).

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie już wystrój zmieniony i świeże kwiatki też są! Jeszcze tylko 8 rzeczy :D

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/03/diy-donut-notebook.html

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie wszystkie rady już zastosowane ;D została tylko ostania :D
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie! Musze rolki wyciągnąć z szafy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić więszkość z tych rzeczy.
    Bardzo ciekawy post :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny post. Bardzo spodobał mi się Twoj blog. Obserwuję. :)
    www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł na postam, nie spotkałam się jeszcze z takim. Chyba mamy ten sam problem z roślinami, u mnie też żadna nie przetrwała. Może warto spróbować z kaktusem?

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wykonany post jestem zakochana w pastelowych kolorach dlatego tak bardzo spodobały mi się zdjęcia. Uwielbiam wiosnę zaczyna świecić pięknie słońce i wszystko tak cudownie kwitnie... najpiękniej wyglądają kwiaty czereśni/wiśni mieszkając na wsi mogę oglądać tak piękne rzeczy, ponieważ u Nas jest dużo sadów. Świetne pomysły na pewno coś uda mi się z nich wykonać :) Pozdrawiam ;* zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia i inspirujący post :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń