W kategorii: Hybrydy

Zdejmowanie hybryd

Witam. Jakiś czas temu na blogu pojawił się wpis na temat marki Semilac. Sądząc po statystykach spodobała Wam się owa tematyka. Postanowiłam zrobić nową serię postów. Dzisiaj zaprezentuję zdejmowanie hybryd. Za kilka dni pojawi się pierwszy tutorial. Tymczasem zapraszam do czytania.

1. Czego potrzebuję do zdjęcia hybryd z paznokci?
Potrzebne są:
1. Aceton lub preparat na bazie acetonu.
2. Specjalne folie lub folia spożywcza.
3. Waciki bezpyłowe.
4. Kopytko lub cążki do wycinania skórek.
5. Bloczek polerski lub delikatny pilnik.
6. Mocniejszy pilnik.


2. Do dzieła.
1. Należy spiłować top z paznokcia. W tym celu używam bloczka polerskiego i delikatnie piłuję wierzchnią warstwę manicure. Dzięki temu preparat szybciej się wchłania.
2. Przygotowuję folie do usuwania hybryd. W tym celu tnę folię spożywczą na małe kawałki według preferencji. Waciki bezpyłowe przecinam na pół i kładę na przygotowanych foliach. Na wacik nalewam aceton i przykładam go do paznokcia. Całość owijam folią. Aceton dość szybko odparowuje, więc trzeba pamiętać, aby dobrze zabezpieczyć wacik.
Jeśli top jest spiłowany, czekam 8 - 10 minut. Jeśli nie, czekam 10 - 15 minut. Po zdjęciu folii lakier hybrydowy powinien być miękki i gotowy do usunięcia go z paznokci. Jeśli tak nie jest - należy jeszcze na chwilę przyłożyć do paznokcia wacik nasączony acetonem. Tak wyglądają paznokcie po zdjęciu folii. Teraz wystarczy zeskrobać lakier. Można do tego użyć patyczków drewnianych, kopytka, bądź stripera marki Semilac. Pamiętajcie, żeby nie zrywać lakieru. Może to uszkodzić płytkę paznokcia.
3. Po zeskrobaniu lakieru nadszedł czas na spiłowanie paznokci i nadanie im kształtu. Dodatkowo odsunęłam skórki kopytkiem. Można zamiast tego po prostu je wyciąć.
4. Z racji tego, że tego samego dnia malowałam paznokcie lakierami hybrydowymi - delikatnie zmatowiłam płytkę paznokcia blokiem polerskim. Tak wyglądają paznokcie po całym zabiegu zdejmowania hybryd.

*Post nie jest w żadnym stopniu sponsorowany.
Mam nadzieję, że post będzie przydatny. Lubicie lakiery hybrydowe? 
Have a nice day

Zajrzyj też tutaj

8 komentarze:

  1. Post na czasie:) Właśnie zaczęłam przygodę z manicure hybrydowym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie zajmuję się tym moja kosmetyczka więc co nie co podejrzałam i wiem ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam zamiar kupić sobie zestaw do hybryd! :)
    Zapraszam na nowy post http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/07/jak-to-sie-zaczeo-kodka-miosci-100.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :) ile ja się namęczyłem kiedyś żeby je zdjąć zupelnie nie wiedziałam:D teraz to sie zmienilo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialmny post! Szoda, że nie opublikowałaś go jakiś czas temu :/ Męczyłam się zze zdjemowaniem, aż płytkę zdarłam xD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny szablon i wygląd bloga! Post bardzo pomocny, szczególnie teraz, gdy każda prawie dziewczyna robi sobie pazurki :D

    http://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przyjemny post, myślę że będzie bardzo pomocny dla początkujących, ja ostatnio jeszcze bardziej ułatwiam sobie zdejmowanie Semilaczków bo używam tych folii do usuwania lakieru z ich stronki ;p

    OdpowiedzUsuń