W kategorii: Motywacja

Uśmiech za uśmiech

Kiedy człowiek spędza więcej czasu w większym mieście zaczyna zauważać pewne zależności. Przykład: Mama zawsze uczyła mnie, że należy ustępować miejsca starszym. Jadąc wczoraj tramwajem ustąpiłam miejsca pewnej kobiecie. Gdy tylko zwolniło się miejsce obok niej, zawołała mnie do siebie i poprosiła, bym usiadła. Rozmawiałyśmy przez chwilę, aż nasze drogi rozeszły się na innych przystankach.
Dlaczego o tym piszę?
W internecie krąży wizerunek wrednej starszej Pani, która w tramwaju nie może ustać nawet 5 minut. Owszem, takich spotkałam o wiele więcej. Są jednak osoby, którym można pomóc. Czasem wystarczy przepuścić kogoś w drzwiach, ustąpić mu miejsca w tramwaju, czy uśmiechnąć się po drodze, żeby umilić komuś dzień.
Co to daje?
Uśmiech jest czymś, co dzięki nam może się mnożyć. Wystarczy (przez choćby mały gest) sprawić, że dana osoba się uśmiechnie, a kto wie.. Może i ona pośle uśmiech dalej?
Być może kiedyś spotkasz osobę, której poprawiłeś nastrój. Być może to ona poprawi nastrój Tobie.
A jeśli nie macie odwagi.. Zawsze można przesyłać uśmiech za pomocą ubioru.
1. KLIK 2. KLIK 3. KLIK
Trzymajcie się ciepło

Zajrzyj też tutaj

9 komentarze:

  1. poklikane! uśmiech jest najważniejszy!

    Zapraszamy do nas na nasz pierwszy post :

    http://snapbloggers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super post :) uśmiech to podstawa :D
    zapraszam do siebie: karutek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisane, ja też chodzę po świecie i staram się siać dobrą energię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny jest ten plecak! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpis super, mega mi się podoba tak samo jak twój blog! Chcesz go pozycjonować? Wpadnij do mnie, a dowiesz się gdzie i jak zdobywać linki. Wpadajcie, czytajcie i komentujcie!
    www.youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam mam wrażenie, że im większe miasto to ludzie bardziej niechętnie wymieniają się uśmiechami, czy ogólnie dobrymi emocjami.
    Teraz to się to zamienia na fb w telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja - czasem wystarczy tak niewiele, aby uszczęśliwić drugą osobę. Przecież uśmiech nic nas nie kosztuje. To czemuż by nie uśmiechać się przez całe życie? ;) Dobrze sformułowany post. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że zwracasz uwagę na tę sprawę. więcej życzliwości, pozytywnego nastawienia i brak pochopnego oceniania

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko zależy od człowieka na jakiego trafisz :) czasem naprawdę można być pozytywnie zaskoczonym :)
    Z drugiej strony osoby, które są dla nas niemiłe powinny dostać od nas jak najwięcej uprzejmości i uśmiechu, aby im było głupio :D
    Obserwuję, ludzi, którzy zwracają uwagę na uśmiech warto mieć blisko <3
    Zapraszam na mojego bloga thediize.blogspot.com (jeśli dodasz komentarz to będę wpadać częściej do Ciebie, bo tak mi łatwiej) :D

    OdpowiedzUsuń