W kategorii:

Hobby

Witam. Po dzisiejszych próbnych egzaminach czuję, że wprawiłam się w rysowaniu kwiatków i rybek na karcie odpowiedzi. To w sumie nic nie znaczący test, więc poziom mojego zainteresowania nim był bardzo niski. Ostatnio zaczęłam bawić się grafiką komputerową. Wiążę z tym przyszłość i bardzo chciałabym kształcić się w tym kierunku. Zrobiłam nawet przykładowy szablon na bloga. Co jakiś czas będą się one tutaj pojawiały. Jak wam się podoba? Jeśli ktoś chciałby zrobić metamorfozę bloga, jestem do dyspozycji :)
Więc tak wygląda pierwszy banner z częścią przykładowego tła. Jak wam się podoba? Jest raczej dziewczęcy, na co wskazują chociażby barwy. Króluje mięta i róż. 

Kolejny dzień challengu. Jaki temat tym razem? Hobby. 
Moim hobby, o ile można to tak nazwać, poza grą na gitarze jest grafika, ale też rysowanie, szkice, książki i wszelkiego rodzaju zajęcia manualne. Uwielbiam robić coś własnoręcznie. Był czas, kiedy lepiłam z modeliny, wyszywałam, robiłam maskotki z filcu, czy różnego rodzaju biżuterię. Były to jednak zajęcia krótkotrwałe ze względu na brak czasu. 
Poniżej kilka zdjęć moich rysunków. Pierwszy z nich to mój ulubiony. Było ich więcej, ale podarowałam dwa z nich mojemu chłopakowi. Może uda mi się zrobić niebawem ich zdjęcia i wkleję je do innego posta. Rysunki wykonywane były dość dawno. Najstarszy pochodzi z 2011 roku :)
A tutaj miniaturka związana z tematem dzisiejszego, trzeciego dnia challengu. Pan Kaczka pozdrawia :3
Miłego wieczoru, dnia, nocy w zależności kiedy to czytacie.
Trzymajcie się ciepło

Zajrzyj też tutaj

16 komentarze:

  1. Super post, naprawdę śliczny nagłówek na bloga :D
    nessi-blog-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na prawdę świetny ;) !
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny szablon :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czuję się taka dobra xd
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Piękny szablon! Masz do tego talent :). Pozdrawiam!

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥
      Coraz bardziej w siebie wierzę, chyba zaraz pojawi się nowy xd
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Pięknie to wykonałaś, podziwiam ja co do robienia szablonów mam dwie lewe ręce...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo ładne twoje grafiki :)
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczne są :*

    http://martysienkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny szablon. Ja też lubię rozwijać swoje zdolności manualne. Kiedyś próbowałam nawet scrapbookingu. Niestety nie należę do osób cierpliwych :/
    Powodzenia przy grafice! ♥

    ♠ queen-of-original.blogspot.com ♠

    OdpowiedzUsuń