W kategorii: SŚB

SŚB

Zastanawiacie się, co to za post? Co oznacza ta nazwa? Rozwińmy ją. SŚB to nic innego, jak Spotkania Świadomych Blogerek. Jedno z takich spotkań odbyło się 26 listopada, czyli równo miesiąc temu. Zdjęcia, które zobaczycie w poście wykonała Lady Amarena.
A to wszystko zorganizowała mała ciałem ale WIELKA sercem Iza, która prowadzi bloga The secret Of Healing.

Kim jest Świadoma Blogerka?
Według mnie jest to kobieta z misją, dla której tworzenie bloga jest pasją.

Po co takie spotkanie?
Spotkanie zostało zorganizowane dla takich właśnie kobiet po to, aby przy pozytywnej atmosferze mogły porozmawiać o swojej pasji. Na spotkaniu nie zabrakło różnego rodzaju warsztatów, zdrowych posiłków i godzin ciekawych rozmów.

Co dało mi to spotkanie?
Ogromną motywację i poczucie, że mój blog jest czymś więcej, niż mi się zdawało. Rozwinę tę myśl. Bloga traktowałam jako odskocznię od codzienności. Po spotkaniu moje odczucia zmieniły się o 180 stopni. Nabrałam też pewności siebie, a w mojej głowie pojawiło się mnóstwo nowych pomysłów!

Edukacja
Na spotkaniu dowiedziałam się mnóstwa ważnych i ciekawych rzeczy na różne tematy:
- Paulina Pamuła podzieliła się z nami swoją praktyczną wiedzą na temat Webinarów,
- Ola Gościniak wprowadziła nas w tematykę SEO,
- Joanna Bogielczyk opowiedziała o tym, jak powinna przebiegać dobra blogerska współpraca,
- Klaudia Fortyniuk poprowadziła prelekcję odnośnie wizerunku blogera.

Wszystko to działo się w przytulnej restauracji w Bydgoszczy. Spiżarnia, bo o niej mowa ma jedyny w swoim rodzaju klimat. Właśnie w tej restauracji przekonałam się, że danie wegetariańskie może być smaczne, a kurczak bez glutenu nie jest niczym strasznym!
Chyba pora na tort! Tort jedyny w swoim rodzaju, bo uwaga.. Bezglutenowy. To było moje pierwsze doświadczenie w życiu z tego rodzaju przysmakiem i wiecie co? Był pyszny!

Uczestniczki

Media i Partnerzy

W tym roku odbędzie się drugie Spotkanie Świadomych Blogerek. 
Iza jednak poszła o krok dalej! Co miesiąc odbywać się będą Śniadania Świadomych Blogerek! Pierwsze z nich już w styczniu. Nie mogę się doczekać!

A z racji, że dzisiaj jest 31.12 i żegnamy 2016 rok życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku!
By każdy dzień napawał Was radością, a wszelkie choroby omijały Wasze domy.

Trzymajcie się ciepło

Zajrzyj też tutaj

2 komentarze:

  1. Cudowne spotkanie , aż zazdroszczę! Mam nadzieję , że też kiedyś będę miała okazję w takim spotkaniu uczestniczyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne spotkanie, któremu patronowała nasza siostrzana strona :) sosrodzice.pl super :)

    OdpowiedzUsuń