W kategorii: Motywacja Plakaty

Nigdy nie jest za późno

Znacie to uczucie, kiedy coś, co tworzyliście przez długi czas nagle odchodzi na dalszy plan? Dlaczego tak jest? Po pewnym czasie wartości, które stawiamy na pierwszym miejscu ulegają zmianie.

I tak przez studia, miliony projektów, pierwszą sesję i natłok spraw - blog został zawieszony.

Jakiś czas temu przeczytałam kilka postów z 2014 roku. Doszłam do wniosku, że założenia strony (wciąż takie same w opisie) są zupełnie inne, niż na początku. Pora to zmienić.
Nie mogę obiecać, że posty zaczną pojawiać się regularnie. Nie mogę obiecać, że stanę się blogerką roku..
Mogę jednak obiecać, że postaram się motywować Was do stawiania przed sobą celów i osiągania ich. Pamiętajcie.. Nigdy nie jest za późno!

Chciałabym wprowadzić Was w wiosenny klimat i zarazić pozytywnym myśleniem. Poniżej wstawiam kilka tematycznych grafik.
Może poniekąd zmotywują Was w.. Właśnie. W czym? Jakie cele postawiliście przed sobą w ostatnim czasie?


Trzymajcie się ciepło

Zajrzyj też tutaj

2 komentarze:

  1. Mój blog mimo pracy na etat, treningów, prowadzenia domu, przygotowań do ślubu nigdy nie pójdzie na bok :) jakoś staram sobie wszystko układać aby nic nie odstawiać na bok :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czasem mam takie kryzysy w blogowaniu. Czasem nie piszę na blogu, a właśnie udzielam się w komentarzach. Nic na siłę. Blogowanie ma przecież dawać nam przyjemność. Zapraszam do mnie na: http://mega-pozytywna.pl/

    OdpowiedzUsuń