W kategorii:

Przełamanie rutyny

Po szkole postanowiłam wybrać się na spacer po mieście. Wolnym krokiem, nigdzie się nie spiesząc podziwiałam dekoracje Bożonarodzeniowe, jakie widnieją w różnych miejscach. Lubię przyglądać się kolorowym światełkom mijając wystawy sklepowe, mniejsze uliczki czy rynek. Właśnie na rynku w moim mieście stoi ogromna choinka udekorowana wieloma lampkami. Poniżej zamieszczę kilka zdjęć. Kiedy je robiłam ludzie dziwnie patrzyli. Ciekawe dlaczego.. Z góry przepraszam za słabą jakość zdjęć spowodowaną aparatem w telefonie.
Do świąt pozostało 9 dni. Kto odlicza tak jak ja? Mniej więcej za tydzień w moim domu pojawi się choinka i inne ozdoby świąteczne. Czekam z niecierpliwością. W powietrzu czuć już święta! 
Macie już kupione prezenty dla najbliższych? Wiecie co chcielibyście dostać pod choinkę? Pamiętajmy też o tych, którzy są samotni, aby im również nic nie brakowało w te święta. Słyszałam kiedyś, że w te dni dobre uczynki liczą się podwójnie, więc czemu by nie skorzystać? :)
Poczujcie ducha świąt

Zajrzyj też tutaj

0 komentarze:

Prześlij komentarz