W kategorii:

Zimowy TAG

Dzisiaj zdecydowałam się na luźny post świąteczny. Jest to TAG. Mam nadzieję, że to pozwoli wam troszkę bardziej poczuć ducha świąt i zobaczyć, jak Boże Narodzenie wygląda w moim domu :)
Zapraszam do czytania. 



1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
W moim domu przygotowania trwają już od soboty, jednak takie typowe przygotowania zaczną się 2 dni przed samą Wigilią :)
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Kiedy byłam dzieckiem otwieranie okienek sprawiało mi ogromną przyjemność, jednak w tym roku nie udało mi się takiego zakupić..
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Jednym z moich ulubionych filmów świątecznych jest oczywiście Kevin Sam w Domu. Większość ludzi ma dość tego filmu. Dla mnie nie ma świąt bez Kevina. :)
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Hmm.. Chyba nie. Przynajmniej nie przypominam sobie takowej. 
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
W moim domu co roku święta spędzam w małym gronie. Rodzice, brat i ja. Siadamy wspólnie w pokoju, gdzie znajduje się choinka. Mój tata czyta fragment Pisma Świętego. Wspólnie razem śpiewamy kolędę i dzielimy się opłatkiem. Później siadamy do stołu i zajadamy to, co znajduje się na nim. Po tym jak wszyscy spróbują wszystkich dań i najedzą się choć troszkę, sięgam z bratem po prezenty. :)
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Najbardziej w świętach lubię tę całą atmosferę. To, że wspólnie z rodziną razem siedzimy przy stole i rozmawiamy o wszystkim, a w tle słychać kolędy. Zwykle gdzieś obok pali się świeczka, co sprawia że w całym pokoju panuje taki na prawdę świąteczny nastrój ♥
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Tradycją w moim domu stała się zupa rybna, która "otwiera" naszą Wigilię. Inną tradycją panującą tutaj jest wyczekiwanie pierwszej gwiazdki oraz wolne miejsce przy stole. Nigdy nie wiadomo kto zapuka do naszych drzwi :) 
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Uwielbiam wszystkie piosenki świąteczne, ale za jedną przepadam szczególnie. Oto ona:



9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Niestety, jak co roku - sztuczną. Za jakiś czas, w dzień kiedy będzie ubrana postaram się dodać jakieś zdjęcia :)
10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Ze świętami kojarzy mi się przede wszystkim zapach cynamonu, pieczonych jabłek, choinek. Uwielbiam palić w pokoju świeczki o świątecznym zapachu.
11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
W moim domu zawsze na choince są kolorowe lampki. Uważam, że święta to radosny czas, więc według mnie właśnie takie najbardziej pasują do panującego wokół nastroju.
12. Odliczasz dni do świąt?
Oczywiście! Codziennie rano odkreślam dzień w kalendarzu. jest to mój ulubiony czas w roku, dlatego nie mogę się doczekać ♥
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Czerwony i różne jego odcienie :)
14. Ulubiony zimowy napój?
Zdecydowanie gorąca czekolada. 

Kolejny post już wkrótce

Zajrzyj też tutaj

0 komentarze:

Prześlij komentarz