W kategorii: mygiftdna.pl

Wyjątkowy Prezent

Moja babcia 20 września obchodzi urodziny. Postanowiłam, że tegoroczny prezent będzie wyjątkowy. Długo szukałam czegoś, co spełni moje oczekiwania. W końcu znalazłam "Drzewo Rodziny", które różniło się od wszystkich, które dotąd widziałam. Owe drzewo można kupić TUTAJ.
Dlaczego ten prezent jest taki wyjątkowy?
Drzewo jest drukowane na płótnie, przez co wygląda jak obraz. Wygląda bardzo elegancko. Posiada haczyk, dzięki któremu można powiesić obraz na ścianie. I najważniejsze. Dzięki temu, że sami tworzycie projekt - na drzewie znajdą się wszyscy Ci, których tam umieścicie.
Poniżej umieszczam kilka zdjęć obrazujących mój prezent.

Na samej górze można zobaczyć, do kogo należy drzewo.
Nazwisko zamazałam w programie graficznym.
Poniżej znajdują się zdjęcia wszystkich członków rodziny.
Tak jak wyżej nazwiska zamazałam, a zdjęcia rozmazałam.
Pomiędzy każdą parą znajduje się serce. 
Sami wybieramy rodzaj związku podczas projektowania drzewa.
Na samym dole można dodać dedykację. 
W prawym dolnym rogu nadrukowane jest logo firmy.
Całość wygląda tak:

Jestem bardzo niecierpliwa, dlatego drzewo powędrowało do mojej babci z niemal miesięcznym wyprzedzeniem. Uśmiech na jej twarzy pokazał, że warto było szukać, żeby podarować jej coś wyjątkowego. Na stronie https://mygiftdna.pl znajduje się o wiele więcej prezentów, które możecie spersonalizować. Dostawa jest bardzo szybka, kontakt z firmą bardzo dobry, a przesyłka doskonale zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem podczas dostawy. 
Have a nice day!

Zajrzyj też tutaj

4 komentarze:

  1. Wow ! świetna pamiątka na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie spotkałam się z czymś takim:)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy prezent, na pewno babci się spodobał :)obstawiam ze była wzruszona

    OdpowiedzUsuń